Foreningens opgave, er at hjælpe borgere i Haderslev kommune, som er syge og / eller "klemte" i systemet.
Udover at yde bistand til møder med kommunen og når lovgivningen bliver svær at forstå, så er foreningen også et fristed, hvor medlemmerne har mulighed for, at møde andre ligesindede.
Foreningen har forskellige fora, hvor medlemmerne har mulighed for at dele råd og erfaringer, samt få og have et netværk, som kan være svært at fastholde, når man ikke er i arbejde.
Vi bestræber os på, men kan ikke garantere at det i enkelttilfælde ikke kan ske, at sagsbehandlere eller personer med tæt relation til sagsbehandlere ikke bliver medlem af gruppen. Således burde medlemmerne trygt kunne kommunikere i dette forum.
Her vil være mulighed for at udveksle erfaringer, holde en god debat, hjælpe hinanden og komme med gode råd.
Selvhjælp er en anerkendt og effektiv metode, der giver alle mennesker mulighed for, gensidigt og på lige fod, at dele erfaringer om det, der er svært lige nu, derfor prøver vi så vidt muligt, at involvere borgeren i alle arbejdsgange og afgørelser.
En af vores opgaver er, at yde selvhjælp i samarbejde med borgerne, herigennem kan andre klemte borgere i systemet drage nytte af vores fælles viden.
For at få mere viden om relevante emner rundt om SIH, Haderslev kommune og paragraffer, henviser vi til vores hjemmeside på : http://www.sygihaderslev.dk
Forummet er ny og derfor kan der stadig være enkelte fejl vi ikke har opdaget. Tøv ikke med at kontakte os, hvis du finder noget der ikke virker ordentligt.
For at udnytte alle funktioner og kategorier (de fleste er skjult for gæster) skal du registrere dig som bruger: Opret ny bruger
FØR du registrerer dig, så læs vores regler og hvad vores forum kan tilbyde dig.
For at udnytte alle funktioner og kategorier (de fleste er skjult for gæster) skal du registrere dig som bruger: Opret ny bruger
FØR du registrerer dig, så læs vores regler og hvad vores forum kan tilbyde dig.
Hvem er Syg i Haderslev og hvad kan vi tilbyde?
Hvem er Syg i Haderslev og hvad kan vi tilbyde?
0
Blæksprutte her i forummet. Spørg mig om alt og jeg prøver så godt jeg kan at svare.